Asiakas Miiala on tuore pienyrittäjä ja kahden taaperoikäisen lapsen äiti. Yrityksen missiona on tehdä lapsiperhearjesta leppoisampaa. Yrityksen kohderyhmään kuuluvat erityisesti ruuhkavuosiaan elävät perheet, joissa ruokahuolto vie ison osan arjesta. Ruokasuunnittelun avulla on mahdollista vapauttaa arjesta useampi tunti mielekkäämpään tekemiseen.
Miiala tulee tarjoamaan valmiita ruokalistoja perheiden tarpeisiin, jotta ”mitä ihmettä me tänään syödään”- pähkäily sekä kaupassa ravaaminen voisivat vähentyä.
Logon ja somen suunnittelu
Sain auttaa Miialaa logon toteuttamisessa yrittäjän omista ideoista julkaisukelpoiseksi ja painovalmiiksi versioksi. Logoon valikoitui yrittäjää miellyttävä hempeä sävy sekä sydän, jotka kuvastavat yrityksen viestintää ja yrittäjää itseään.
Miiala sai myös kirjallisen somesuunnitelman, josta ammentaa vinkkejä ja ideoita yrityksen markkinointiviestintään toiminnan alkutaipaleella.